O sposbach promocji

essy to m.in.: atrakcyjny wygląd, umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, znajomość języków obcych oraz umiejętność znalezienia się w różnych sytuacjach. ?Hostessa? wywodzi się od angielskiego słowa ?hostes

O sposbach promocji Promuj produkty swojej firmy z naszÄ… pomocÄ…

Definicja

Hostessa ? przewodniczka oprowadzająca gości na targach/wystawach lub kobieta zajmująca się promocją produktów. Cechy hostessy to m.in.: atrakcyjny wygląd, umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, znajomość języków obcych oraz umiejętność znalezienia się w różnych sytuacjach. ?Hostessa? wywodzi się od angielskiego słowa ?hostess? czyli gospodyni. W rzeczywistości hostessy asystują gospodyni lub gospodarzowi eventu. Hostessy podczas bankietów, konferencji i targów przejmują część obowiązków organizatorów, witając gości, wskazując im drogę i dbając o ich dobre samopoczucie. Hostessy są także ambasadorkami marek, pomagają firmom w tworzeniu korzystnego wizerunku oraz wspierają sprzedaż.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hostessa


Co to jest marketing?

Marketing ? handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzebom klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać, a nawet kreować i zaspokajać je. Pojęcie marketingu zdefiniowano po raz pierwszy w 1941 roku i opisano je jako ?prowadzenie działalności gospodarczej, odnoszącej się do przepływu towarów i usług od producenta do konsumenta lub użytkownika?.

W marketingu najważniejsza jest świadomość, że klient i jego oczekiwania to najważniejszy element biznesu (jeśli nie ma klientów, przedsiębiorstwo w sensie ekonomicznym traci rację bytu) oraz wynikający z tej świadomości proces identyfikowania i zaspokajania potrzeb klienta ? przy równoczesnym zapewnieniu zysku przedsiębiorstwa i ciągłości jego funkcjonowania. Osiągnięciu celu służą techniki wspomagające ten proces: badania rynku, kształtowania produktu, oddziaływania na rynek, ustalania ceny, sprzedaży.

Marketing posiada wiele definicji naukowych. Jednak najprościej mówiąc marketing to działanie mające na celu wynajdowanie, pobudzanie i zaspokajanie potrzeb podmiotów gospodarczych. Określeniem ?marketing? nazywa się też dziedzinę wiedzy analizującą wspomnianą działalność.

W ramach marketingu możemy wyróżnić wiele zagadnień, takich jak:

- odnajdowanie i ocenianie możliwości rynkowych, prowadzących do zaspokojenia potrzeb określonych odbiorców (nabywców) oraz dokładne ustalenie tych potrzeb
- opracowywanie w oparciu o tÄ™ wiedzÄ™ produktu oraz strategii jego dystrybucji
- przygotowanie odpowiedniej strategii ceny i promocji
- reklama i informacja o produkcie, jak np. marketing wirusowy, product placement

Działania marketingowe dzielone są na cztery podstawowe typy tzw. marketing mix. Są to: cena, produkt, dystrybucja i promocja. Współcześnie zdarza się, iż specjaliści do spraw marketingu wyróżniają kolejne elementy ? ludzie (people), świadectwo materialne (physical evidence), zestaw ? opakowanie (package), proces, przyzwolenie (permission), rekomendację (pass-along), pozycjonowanie (plasowanie), nagłośnienie (publicity), czynnik wyróżniający (fioletowa krowa ? purple cow).

Według stratega marketingowego Jaya Abrahama, wyróżnia się trzy sposoby zwiększania zyskowności firmy poprzez działania marketingowe:

- pozyskać nowych klientów,
- sprawić, by klienci więcej kupowali,
- sprawić, by klienci częściej kupowali.

Połączenie tych trzech działań prowadzić ma do wykładniczego tempa rozwoju firmy.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing


Miejsca zrzeszajÄ…ce hostessy

Wiele osób, które chcą zacząć zarabiać jako hostessa podczas organizacji jakichś spotkań lub nawet przy promocji określonych produktów znajduje tego rodzaju zlecenia za pośrednictwem agencji hostess. Tego rodzaju agencje najczęściej pośredniczą pomiędzy osobą chętną do wykonywania tego zawodu a potencjalnym pracodawcą. Bardzo dużym ułatwieniem w tym zakresie jest tworzenie internetowych stron agencji hostess, na których osoby zainteresowane zatrudnieniem mogą znaleźć odpowiednie kandydatki lub kandydatów na to stanowisko. Internetowe katalogi z profilami hostess sprawiają, że pracodawcy mogą wybierać nie tylko typ urody kandydatek na to stanowisko, ale także kierować się własnym gustem w wyborze hostess.